Canon PIXMA MG6650

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PIXMA MG6650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Genevere 04-08-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6650

In het algemeen tevreden met deze printer.
Minpuntje is, dat er soms druppeltjes inkt op je print lekken.
Dit gebeurd zelden, maar als dit net een belangrijke print is voor een klant e.d. staat dit slordig. Oplossing: gewoon een nieuw printje maken... :-) .
Ben het ermee eens dat de printer staat te brommen als hij niet print.
Oplossing: gewoon uitzetten.....

HarryZet60 03-07-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6650

Handige printer met voor de prijs veel mogelijkheden. Dubbel afdrukken is handig en draadloos afdrukken is handig. Installatie verliep soepel. Papierlade had misschien anders gekund maar is verder geen groot probleem. Printjes zijn goed. Printer staat bij mij uit het zicht dus de vormgeving is niet zo belangrijk.

marellphoto 06-05-2015

Deze printer aangeschaft.
om de vele cloud functies.

het installeren verloopt snel en gemakkelijk.

dropbox googledrive en skydrive. zijn makkelijk te vinden via de telefoon app na registratie van deze app.

zeer tevreden over deze printer

hansg65 24-02-2015
Geschreven voor: Canon PIXMA MG6650

Prima printer met goede mogelijkheden. Voor mobiele apparaten is er een handige app waarmee je bijv. direct naar telefoon of tablet kunt scannen! Scans van documenten zijn daarbij uitstekend van kwaliteit, foto's heb ik nog niet echt gebruikt. Wat ik jammer vind, en daarom mijn lagere scores op mogelijkheden en gebruiksgemak, is de ondersteuning voor cloud diensten. Die worden wel beloofd, maar het is mij niet gelukt direct naar Evernote te scannen. Als het al zou lukken, moet je op het kleine display met een nog kleiner toetsenbordje zoveel instellen, dat je de moed al snel opgeeft... Nogmaals, het feit dat je direct en heel makkelijk naar je mobiel of tablet kunt scannen, maakt veel goed. Ik scan nu gewoon naar mijn telefoon en deel het resultaat vervolgens naar Evernote. Kleine omweg, maar prima mee te leven. Als Google Cloud printer, werkt de printer perfect. Een genot om niet te hoeven klooien met drivers, maar gewoon vanaf ieder apparaat dat Google Cloud ondersteunt je printer opzoeken en printen maar.

Printen doet de printer ook prima. De kwaliteit van de afdrukken is gewoon goed. Belangrijkste minpunt is hier de snelheid. Voordat de printer begint ben je al even verder. Het apparaat staat soms eerst een paar minuten van alles te doen, maakt allerlei geluiden, er draait en beweegt van alles, maar afdrukken, ho maar... Ook na het afdrukken is de printer soms heel erg druk met... tja, niets eigenlijk. In hoeverre dat invloed heeft op de duurzaamheid, vraag ik mij dan ook af. Druk je dubbelzijdig af, is er steeds sprake van een wachttijd. Op zich wel logisch, dat heeft natuurlijk met het drogen van de inkt te maken. En zo kon ik deze review schrijven terwijl ik zit te wachten op het afdrukken van 10 pagina's... Kortom, prima apparaat, mits je niet teveel eisen stelt aan de snelheid van het printen.

Qua vormgeving, ach, het is een flinke doos. En wat ik jammer vind is dat de printer altijd open staat. Oudere Pixma's kon je dicht doen en die gingen dan vanzelf open bij het printen. Het papier zat dan ook netjes in een cassette. Nadat dit een vrij dure printer is, mis ik dat en vandaar mijn lagere score op vormgeving. Een ook hierbij weer de vraag wat al dat stof met de duurzaamheid doet...